dimarts, 8 d’octubre del 2013

Roció Jara a B/N


2 comentaris:

weekend et coup de brosse ha dit...

J'aime particulièrement le noir et blanc. Magnifiques photos! superbes paysages et aventures!
Très joli post! je découvre ton blog que je trouve très intéressant, je reviendrai bien sûr, je suis photographe amateur, je me suis inscrite pour le suivre et je t'invite à venir me voir sur les miens à l'occasion, n'hésite pas, j'aurai le plaisir de te lire! Merci encore!
Cath.
Have a good day !
http://weekendabstrait.blogspot.fr/
http://voyagesetabstraits.blogspot.fr/

Cesc Noguera Busquets ha dit...


Je vous remercie pour votre commentaire et visiter mon blog, n'hésitez pas à regarder le blog dès que je le pouvais, je vous remercie une autre fois.
salutations

Voldria agrair-li el seu comentari i la visita en el meu blog, no dubti que miraré el seu blog de seguida que poguí, una altre vegada moltes gràcies.
salutacions
us adjunto la traducció del seu comentari.

Especialment m'agrada el blanc i negre. Boniques fotos! impressionants paisatges i l'aventura!
Molt bon lloc! Vaig descobrir el seu blog que em sembla molt interessant, jo, per descomptat, sóc un aficionat a la fotografia, em vaig inscriure per seguir i el convido a venir a veure pel meu compte en el moment, no ho dubtis, j 'tenen el plaer de llegir vostè! Gràcies de nou!
Cath.
Que tinguis un bon dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...