dimecres, 22 d’agost del 2012

Mans plenes de vici....



El passat cap de setmana vaig esta en un petit poble de Mallorca (sÁrraco) on s'organitzava la II edició d'una marató fotogràfica, per cert felicitats a l'organització pel seu muntatge i pel dinar que ens varen donar.
Un dels temes que ens varen donar va ser mans, aquí vaig tindrà clar posar el tele hi mira aquí pescava, aquestes potser tenen molta informació, fins i tot massa, però demostra una realitat..
per això m'entrés amb penso si la presento o no, la penjaré en el meu blog a veure que us assembla.

2 comentaris:

paulino ha dit...

Hola Cesc,me gusta mucho la fotografia y el titulo que le has puesto un saludo

Cesc Noguera Busquets ha dit...

Hola Paulino,, si es una foto que a mi tambe m'agrada tot i que el meu gust te massa info.
Salutacions, i gràcies per visita el blog.
cesc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...