dilluns, 5 de desembre del 2011

Visions diferents



El diumenge 27 desprès de tota la moguda de la presentació del foto-montseny, vaig sortir a descansar, pensar i mirar per l'objectiu i intentar pensar amb tots els comentaris enriquidos que habia pogut escoltar el dia anterior, de la boca d'en Josep Guiolà, de l'Oriol Alamany, en Vicenç, en Pere, en Javier Vecino, en Martin , etc.. i de tots els que estàveu aquell dia,
vaig intentar fer algun enquadre buscant algun element, i finalment amb vaig para aquesta fageda que encara aguantava forces fulles i vaig agafa la càmera i vaig enquadrà diferents vegades fins a buscar la que a mi m'agradava, vaig fer la foto i estava convençut però no deixava de ser una de les moltes fotos de fagedes que ja he fet altres anys... i aprofitant la posició dels tres peus i que tenia posat el gran angular vaig posar-me a jugar, amb cops de Zoom i aquí teniu una vizio diferent d'aquesta fageda.

2 comentaris:

Daniel Arenas ha dit...

En aquesta afició experimentar i buscar trets distintitus diferents del que solem fer o dels que altres fan també es important.

En aquest cas t'ha quedat molt interessant. Aquest com tots no és un recurs per abusar però si per tenir algna imatge diferent dintre del "reportatge" que li hagis pogut fer a la fageda amb d'altres fotos.

Sempre s'ha de buscar un punt de vista singular.

Salut!

Cesc Noguera Busquets ha dit...

Hola Daniel, estic d'acord enque s'ha d'experimentar, però sempre fa po sortir de la normalitat, però aquesta amb va convença de seguida.
Salutacions
Cesc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...