dilluns, 24 d’octubre del 2011

Nous temps....

Tots estem a L'expectativa de quant arriben i si arriben els colors de tardor, aquest diumenge estava a casa he mirat el cel i no havia cap nuvol, el cap d'una hora he tornat a la finestra, i ep ja teníem núvols, he agafat, la càmera, tres peus, etc.... la moto i amb 15 minuts he sigut a lloc... les agudes es començaven a tapa, per la dreta teníem sol molt fort, els colors no son els que toquen, però be, aquest temps ens fa barrinar una mica mes a l'hora de fer la foto, ja que ens l'hem de treballar.
en aquest cas no es una foto especial, es un paisatge podríem dir de postal ,però hem anat a buscar el color de les falgueres a primer terma, per donar ambient de tardor.

2 comentaris:

Núria Bonet ha dit...

Cesc, jo de gran vull saber fer fotos com tú!!! M'agrada com t'ha quedat, i mira que aquest any no hi ha tanta varietat de colors.
I la foto del cartell de Foto-Montseny t'ha quedat sublim, a part en Lluís t'ha fet una molt bona descripció per acabar-ho de filar.

Cesc Noguera Busquets ha dit...

Hola Núria, gràcies per pasar pel blog. no pateixis que portes bon ritme, mira els punts del primer fallo....vaig utilitzar un filtre per potencia els colors del primer terme, però si va queda pasable, amb la del cartell si que es la meva nineta, n'estic molt orgullos i l'ho que amb va comenta en lluís encara mes...
Gràcies, i bon cap setmana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...