dilluns, 13 de juny del 2016

Sortida de sol i de macro durant el taller que estic donant a Esporles

Olympus omd-em1 zuiko 40/150 f2,8
Com molts ja sabeu estic donant un taller d’iniciació a la fotografia a Esporles, es un taller que ja portem la segona edició, i el qual a partir del 16 de juliol podreu veure a la sala d’exposicions de la Biblioteca d’Esporles, un petit recull de fotografies dels participants.


Us deixo tres imatges del que ens vàrem trobar ahir durant la sortida matinera que vàrem fer a les 5 del mati sortíem d’Esporles per ser a les 6 al port de Pollença on ens esperava una bona sortida de sol, vàrem aprofitar d’utilitzar els filtres DN per poder fer alguna fotografia mes lenta.


Olympus omd-em1 zuiko 40/150 f2,8

I després d’un Cafè, vàrem anar a s’albufera, on vàrem trobar papallones, ocells, flors, i vàrem poder fer 4 imatges molt guapes.


Olympus omd-em1 zuiko 40/150 f2,8 + duplicador


I el grup, tot i la falta de costum de despertar-se a les 4 i pico del mati varen ser uns cracks aprenen i fotografiant. son uns grans alumnes.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...