dimecres, 22 d’octubre del 2014

Macro de bolets

La fotografia macro es una branca que m'agrada molt, i sabem que dins d'aquesta modalitat hi han moltes opcions, He tingut la sort de veure moltes imatges d'un gran amic i fotògraf de fotografia de bolets l'Alex Alonso, le pogut escolta en xerrades, llegir tutorials que li han publicat, però mai he pogut escapar-me en algun dels seus magistrals tallers.
Aquest passat dissabte a Arbúcies dins del Foto-Montseny es va fer la segona edició del seu taller, jo a distancia des de la serra de tramuntana de Mallorca, vaig agafar el llistat de material que l'Alex ens va fer envia a tots els assistents en el seu taller i amb vaig prepara la motxilla, saquet d'arròs, pinzell, etc... i vaig provar amb la olympus OM-E-M1 i el MZuiko 60mm f2.8, i això es el que ha sortit.

El que si que he de dir que hi tornaré.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...