dimarts, 26 de febrer del 2013

Posta de sol a cala Ponça (Mallorca).

Ahir vaig fer una ullada a l'aplicació del mòbil del programa TPE ( The Photographer's Ephemeris).  per comprovar l'horari solar, segons indicava a les 18: 37 hi havia la posta, un dels llocs mes propers que tenia era Cala Ponça i segons el mapa de l'aplicació el sol quedava totalment alineat a la cala.


vaig arribar amb temps, el sol encara estava  força alt, va ser col·loca la càmera sobre el tres peus posa un filtre càlid i tot amb el 70-300, buscava algú diferent per no fer l'aposta sola, hi havia un puntal de fusta que m'asservia per compensar la composició, però el moment clau va ser quant una parella tot passejant i observant l'aposta de sol varen passar per davant de la càmera, i aquesta va ser la foto que amb va agrada.


aprofitant l'espectacle del sol m'entres esponia, un cop ja no es veia el sol va comença a cada un bon cel, deixant el filtre càlid , i el 70-300 i afegint un filtre degradat blau per força el cel, vaig decidir fer alguna nocturna, una combinació força inadequada teòricament, però tot s'ha de provar i el resultat m'ha convençut, aquí podeu veure una foto amb 1 minut d'exposició i dos cops de flaix a la balla de canyes per ressalta aquest primer pla.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...