diumenge, 4 de setembre del 2011

Libèl.lula Riallera

libèl.lula riallera
Ahir vaig fer una petita escapada a fer fotos d'insectes, vaig anar a uns prats a cinc minuts de casa, on acostumo anar a fer aquest tipus de fotos, era força aviat el mati, vaig arribar i no es veia gaire moviment, un cop vaig tindre la càmera apunt amb el flash, l'objectiu corresponent etc... vaig començar a mourem pel prat, ja vaig començar a veure alguna cosa que començava a moure's i a dir bon dia, tot els núvols amanecedors que començaven a sortí.
Quant ja tenia decidit marxa, vaig fer una ultima repassada a una banda del prat, i amb va sortir aquesta petita libèl.lula, que com podeu veure es molt simpàtica, mireu si ho era que el mig de la serie de fotos vaig acaba la bateria, i m'entres baix fer el canvi va ser tant bona noia que no es va moure del seu pal, per poder continua amb la sessió.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...